Promocje

  • test

    test

30 dni na zwrot

1. SATYSFAKCJA GWARANTOWANA

sat

Ponieważ oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości, jesteśmy przekonani, że będziesz zawsze zadowolony/a z zakupu. Jeżeli jednak produkt minie się z Twoimi oczekiwaniami, możesz nam go zwrócić bez najmniejszych problemów.

Na Naturala.pl wydłużyliśmy okres zwrotu do 30 dni od daty dostawy, dzięki czemu nawet jeżeli masz niewiele czasu wolnego, możesz dokonać zwrotu bez pośpiechu.



Żeby całość przebiegła szybko i sprawnie, wystarczy pamiętać o kilku rzeczach:

  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania - musi być czysty. Pamiętaj o oryginalnym pudełku i kompletnym wyposażeniu wraz z instrukcją obsługi
  • Do paczki dołącz koniecznie dowód zakupu (paragon/fakturę) oraz informację z numerem konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu płatności.
  • Jeżeli nie pominiesz żadnego z tych punktów, zwrócimy Ci pieniądze w przeciągu 7 dni roboczych od otrzymania paczki.
  • Jeżeli zamówienie składało się z kilku przedmiotów, istnieje możliwość zwrotu tylko niektórych z nich.


W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (e-mail: info@naturala.pl tel. (22) 266 80 44).

 

2. PRZESYŁKA ZWROTNA

Zwracane towary prosimy nadsyłać na adres:

Naturala.pl
ul. Miedziana 11 lok.9
01-230 Warszawa


W celu obniżenia ryzyka uszkodzeń radzimy skorzystać z przesyłki kurierskiej oraz z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone.

Pamiętaj, że kurierzy różnie obchodzą się z przewożonymi paczkami. Umieść w liście przewozowym adnotację "Uwaga szkło", a sam towar pakuj unieruchomiony tak, aby nie miał bezpośredniej styczności ze ściankami pudła (najlepiej zachować 4-5cm odstęp od każdej z nich). Zminimalizujesz wówczas ryzyko uszkodzenia produktu, ponieważ paczki są układane wielopoziomowo i nigdy nie możesz mieć pewności, że zaadresowana do nas przesyłka nie znajdzie się na samym dole.